Friday 24 February 2017

Topup U Mobile Guna Maybank2u Forex

Assuamualaikum dan salam sejahtera, Baru-baru ni, aku tukar kad maybank aku kepada kad Debit, hehe. Tujuannya, aku nak guna kad debit maybank aku untuk akaun paypal aku, cara-caranya langkah demi langkah aku kongsikan kat bawah ni .. Mula-mula log masuk kat paypal punya Webseite dulu .. pastu. Masuk 8220My Account8221 gt cari 8220Link und bestätigen Sie meine Debit-oder Kreditkarte card2221 pastu isi Form macam kat bawah ni .. (klik gambar untuk paparan lebih jelas) pastu klik button 8220Save und Continue8221 .. lepas 2-3 hari korang akan dapat 4-stellig kein paypal . Cara nak tengok nombor tu, lepas 2-3 hari, log masuk maybank2u. my, 8220Accounts amp Banking8221 8211gt Ansicht 8220Account Details8221 8211gt pastu klik 8220Debit Karte Geschichte8221, nanti dalam tu korang akan nampak 4 nombor paypal korang tu. Format dia Lebih Kurang macam PP1234CODE 1234 tu la 4 Nombor paypal korang .. log balik paypal gt Profil gtAddEdit Kreditkarte, pastu korang dan masukkan 4 Nombor tu .. ada masalah boleh pos kat komen. Aku akan kuba bantu. Eh boleh takda masalah. Tanye je Cuma saye nak mintak maap awal2, sebab lambat antworten. Sibuk sikit. erm nak beli barang Dari luar, selalunya cik kena tau sama ada web yang cik nak beli barang dia tu, menerima bayaran melalui paypal x kalau web tu terima. Masa auschecken. Sila klik knöpfen Sie paypal. Untuk bayar guna paypal .. nanti dia suruh Anmelden. Passwort vergessen? Pastu dorang akan uruskan pembayaran secara selamat .. pasal rate tu. Boleh baca kat sini. Paypalcgi-binwebscrcmdpsellmcmcconvert-outside pasal Gebühren (Service-Gebühr) boleh baca kat sini .. cms. paypalcgi-binmarketingwebcmdrender-contentampcontentIDuaUserAgreementfullamplocale. xenUS8. Gebühren. Kalau ada tak faham lagi, cik boleh tanya lagi. Tenks: D Salam, saya nak bertanya sedikit. Saya ada beli ipad Apfel. Saya ingin beli programm atas talian. Adakah betul sagena boleh beli menggunakan kad Debit. Bila saya lihat ruangan belgischen, saya kena masukkan nombor kad dan nombor paswoord. Soalan Saya Nombor paswoord itu Saya dapat cara bagaimana adakah Nombor Stift atm kita atau kita kena gelten Yang gelegen untuk kad Abbuchungs Soalan Kedua Saya. Apakah kad belasten yang paling mudah. Hye, Maslinda und Nama saudari hehe. Okay macam ni, pertama sekali pembelian atas talian tiada kena mengena dengan keine pin ATM. Ingat perkara ni. Kein Stift ATM jangan sesekali dedahkan diinternet. Sangat bahaya Saya tak pasti saudari membeli dari Webseite mana, jadi saudari perlu periksa dahulu. jika Website tersebut membolehkan pembelian menggunakan VISA atau tidak, kalau menggunakan VISA, pembelian menggunakan kad Abbuchungs adalah selalunya dibolehkan. Jadi kaji dahulu Methode pembayaran. Saudari perlu luangkan lebih masa memba cara-cara pembelischen oleh website tersebut. jika Perlu minta bantuan rakan Yang penah membeli melalui atas talian, atau boleh bertanya di Forum-Forum Yang berkaitan .. jadi kalau dia mintak Nombor kad, Passwort dan. Saya tak pasti Kennwort apa yang dia mintak tu. Mungkin saudari kena baca dekat ruangan Hilfe bei mereka. Atau boleh kuba berhubung terus dengan unterstützung team mereka. Tapi saya pasti bukan Keine Angabe ATM yang perlu diletakkan disitu. Sebab ohne Stift ATM adalah untuk ATM sahaje. ) Soalan kedua. Setakat ini Kad Lastschrift Maybank adalah yang mudah bagi saya. Heheh lain orang lanien pandangan, tapi bagi saya, kad Debit Maybank in Ordnung aje) kalau ada soalan lagi atau jawapan sagena ada silapnya. Harap dapat pos lagi kat sini. ) Terima kasih .. sy nk buat pembelian atas talian menggunakan Lastschrift kad Maybank tapi bila nak bayar selalu tak lepas. Deutsch:. Bila anrufdienstzentrum Maybank diorang kata kad takde masalah. Dann saga cuba pulak guna RHB paypal. Masalah yang sama terjadi. Admin rasa sebab apa ye sebab Betrag tak cukup ke saya dh masukkan duit lebih dari Rate yg diorang minta. Ke sebab ada gebühr lagi satu mcm mn nk topup akaun paypal menggunakan Maybank kalau nak bayar direkten guna visa tak boleh ke harap admin boleh membantu. Terima kasih Entschuldigung lambat menjawab .. error quotcard bank issuequot erm. nak tanye, ini hanya berlaku Pada satu kedai Online atau Pada semua kalau satu kedai, kuba hubungi Unterstützung kedai tu .. kalau semua kedai. Kena periksa balik verbindung paypal dengan debitkarte kita. Adakah akaun dah quotverifyquot. Kalau belum überprüfen, kuba ikut step kat atas. Kalau dah überprüfen, periksa baki dalam akaun, dan berapa harga barang yang nak beli tu. Lepas tu periksa Gebühren dan Preise. Pasal rate tu. Boleh baca kat sini. Paypalcgi-binwebscrcmdpsellmcmcconvert-outside pasal Gebühren (Service-Gebühr) boleh baca kat sini .. cms. paypalcgi-binmarketingwebcmdrender-contentampcontentIDuaUserAgreementfullamplocale. xenUS8. Gebühren. Kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Hi hi hi. Nanti ada masa sagena pos kan kat blog. Mungkin Isnin ni. Sebab tengah sibuk sekarang ni. ) Harap Aleeya tunggu Sie. Boleh berhubung dengan saya melalui GTalk atau E-Mail ke en. ultimatebot (at) gmail kalau nak saya bagi Link bila Saya da pos pasal cara topup paypal. terima kasih Aleeya :) salam. boleh tanya sikit. saya nak topup Credits Untuk 50 Punkt mudah. my melalui maybank2u tetapi tidak bole. bole bagitau caranya. tq erm, maaf Saya tak berapa nak faham soalan, erm. Mungkin berkaitan dengan ProNiaga ek saya tak pernah Kuba. Mungkin Luftbrücke boleh berhubungan Mudah untuk penjelasan. tapi kalau cara nak Transfer duit menggunakan maybank2u, boleh dirujuk disini .. salam admin, akaun paypal Saya AVW überprüfen amp dh linkkan dngan maybank..tapi baru2 ni Saya Tukar kad Abbuchungs Maybank yg baru .. Saya versuchen buat pembayaran mlalui paypal dngan Guna duit Dalam akaun maybank saya sbab fond dalam akaun paypal sagena x ckup tapi dia kluar mcam ni 8220Diese Kreditkarte wurde von der Bank verweigert, die Ihre Kreditkarte ausgestellt hat. Für Einzelheiten darüber, warum Ihre Karte verweigert wurde, wenden Sie sich bitte an den Kundendienst Ihrer Kreditkarte issuer8217s. Oder möchten Sie vielleicht versuchen, eine andere Kreditkarte hinzufügen.8221 dann saya hinzufügen maklumat kad debit baru ni dekat Einstellung akaun paypal. LPAS dah hinzufügen yg baru AVW bole buat Zahlung tu .. soalan Saya - gtperlu ke Saya Link kan balik kad Abbuchungs Baru ni dngan paypal amp Maybank bole ke Saya duit dalam akaun paypal Saya kalau Saya x Link kan kad Abbuchungs Maybank Baru Saya kalau zurückziehen tengok Fehler tu, saya rasa kad lama tu macam dah tak aktif, kalau aktif, memang Saudara kena Pergi ke Maybank untuk dapatkan bantuan .. misal kata memang tak aktif, Saudara Perlu Link semua kad Abbuchungs Baru dengan paypal .. untuk ada 3 Verfahren zurückziehen . Satu Banküberweisung, paypal mastercard dan cek dari paypal. Jadi kalau saudara nak zurückziehen tanpa link kan dengan bank, boleh kuba cara cek. Tapi lambat la, dengar orang cerita sampai 2-3 bulan jugak nak terima cek tu. Harap menjawab. Permanent Link http://www. germanyinews. com/ Tapi kan seronok kalau korang letak sedikit kredit kat aku, bukan apa, cuma lebih manis begitu, dapat aku tingkatkan pengunjung ke blog ni :) hehe. Tapi kalau taknak pon takpe. Aku tak paksa pon .. Beschreibung: Ilmu pengetahuan milik manusia yang dipinjamkan. ) Untuk letak kredit, boleh meletakkan url Blog ini selepas teks Yang disalin dari Blog in .. Nak letak iklan kat sini untuk keterangan lanjut. Kawan-kawan Tukar Blog undeiner kepada Punkt comnetorg Pos Terbaru Topik Beliebte Live Verkehr FeedBy Händler Topup Malaysia am Donnerstag, 6. August 2015 SEMALAM ada Agent topup kami, Emeer Yang nak port in Nombor Umobile kepada OneXOX, kebetulan pula dia Baru topup fon tu RM10. Sebelum Hafen-in Dilakukan, kredit Umbung tu kena dikosongkan dahulu. Jika tak, Sayanglah, verbrannt topup tu. huuuuu Kami pula Tiada pengalaman Guna Umobile ni, Jadi, jom kita buat bacaan amp rujukan di google, dan kombinieren isi-isi tu di sini untuk rujukan sesiapa sahaja: Cara topup UMOBILE Yang kami jumpa: Cara Reload Topup Dail 13816 stelligen PIN topup Cara untuk Semak baki kredit UMobile: Cara Semak Kredit (i) 1188 Cara Semak Kredit (ii) 1. Taip 118 dan tekan CALL. 2. Apabila MENU U-MOBILE keluar, pilih Kontoinformationen. 3. Kemudian pilih Gutschrift-Balance. Baki und ein akan diberitahu. Cara transfer kredit Umobile INTERNATIONAL adalah jumpa: WAS IST INTERNATIONAL AIRTIME TRANSFER International Airtime Transfer ist ein Mehrwertdienst, der es U Mobilteilnehmern ermöglicht, ihre mobilen Airtime-Guthaben auf ein inländisches Prepaid-Mobilkonto zu übertragen. Kami tak pernah guna Umobile, jadi belum praktisches untuk transfer kredit umobile ni sendiri. Tapi, cara ini boleh dicuba Cara Überweisung kredit Umobile Suka entri ini ()


No comments:

Post a Comment